Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 ..og da smelter jo mammahjertet mitt fullstendig, og jeg glemmer fort at jeg egentlig kanskje er litt trøtt og godt kunne sovet et par timer til.. Snuppa er 11 uker, og synes hun har blitt så mye mer sosial de siste par ukene, "prater" og smiler i et sett- såå stas!
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Gutten min er også 11 uker og er så smilende når han våkner om morgenen.Sliter enda med å få han til å sovne om kvelden men når han først sovner så sover han 8-9 timer uten å våkne så jeg skal ikke klage.Han "prater" også veldig mye :-) og "kjefter" når han er trøtt og sint :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 ja, d er så stas at de nå har blitt så mye mer med liksom, mer baby enn spedbarn.. Begynner liksom å ane litt av personligheten deres, og d er gøy! Her går innsovninga veldig greit nå, ble plutselig myye lettere etter at vi begynte m flaske, så d er kjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå