Gå til innhold

1 1/2åringen og raketter

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 1/2åringen min sov seg gjennom rakettene :-)

Var litt urolig for hvordan det skulle gå i kveld, men det gikk heldigvis smertefritt uten en redd ettåring :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme gjorde min 1 1/2-åring.

Veldig godt det :o)

Var som vanlig masse og langvarig fyrverkeri her, så det bråkte nok.

Skrevet

samme med snuppa mi på 1 år! Sov gjennom heele rakettstyret, deilig altså:)

Skrevet

Fra ha la seg ca halv åtte og fram til ca elleve, våknet han hele tiden av smell og drønn!

Jeg hadde planlagt å ta han opp og sitte i sofan å se på rakettene når klokken ble tolv, men tror du ikke ungen sov som en stein gjennom hele bråket!? :)

Skrevet

Vi hadde en gutt som nektet å sove i går kveld, så han tvang seg til å være våken til vi kjørte hjem kl00.30 i natt. Var til og med ute og så på rakettene og syns det var veldig gøy med alt lyset.

Skrevet

Min 1 1/2 åring sov seg gjennom fyrverkeriet - veldig greit :)

Var forberedt på det verste men det gikk så fint så!

Skrevet

det samme gjorde min gutt! :) dagen før våktnet han flere ganger av alle som skulle "teste" smellene dagen før. men han ble nok vant til at det ristet i senga etterhvert, for han sov ihvertfall igjennom det hele i går! :)

Skrevet

Vår jente sov seg gjennom det hele, men tror dere ikke hun våknet når det endelig begynte å gi seg (i ett-tida) og sov urolig hele resten av natten?... gjesp...

Skrevet

snuppa på 16mnd la seg i 8 tiden å våknet vel gjerne en gang iløpet av kvelden.. men i 2 tiden var det noe som skjøt opp noe med syke smell så da våknet hun, men sovnet igjen..

Skrevet

Jenta mi på 20mnd, frydet seg over rakettene...

hun skulle etter planen se det fra vinduet, men neida, hun skulle ut!

hehe, vi tok henne med ut og hun lo og smilte! holdt seg litt for ørene på de verste skuddene og storkoste seg!;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...