Nullenusken Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Vet ikke hvordan jeg skal forklare helt da... Min tante ringte meg i dag og lurte på om jeg ville komme og besøke henne fordi hun får besøk av en venninne fra Danmark. Venninnen er healer/clearvoyant og hadde hjulpet mange med å bli gravid... Jeg avtalte et møte, men er nå litt nervøs på hvordan dette foregår..? Noen som har vært på en slik avtale? Hørt om noen det har fungert for?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Jeg har vært, og det er derfor jeg er gravid nå. Jeg gikk til en her i Bergen. Han er ikke healer da, men kan se hva som er i veien med folk og hvordan de kan fikse det. Jeg har gått på en streng diett hele høsten, og nå er jeg gravid :-) Var ikke så mye som skjedde der, vi bare prata liksom. Ikke noe lys eller røkelse eller krystaller, slik vi ser på film. Det var betryggene syns jeg, jeg syns det med mye okkult stash i rommet er litt useriøst... Lykke til da!
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Hei Kristy! Gratulerer å mye med graviditeten Jeg i Bergen og lurer på hvem denne mannen du gikk til er. Vil så gjerne bli gravid jeg også!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Jeg var hos Tom Benjaminsen. Han holder til på cafe Aura, du bestiller time der, med de i cafeen altså. Så bare ring eller stikk innom. Er noe ventetid. Han har hjulpet mange å bli gravide :-) Jeg skal dit igjen den 12. blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå