nygift med spire i magen nr2 Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Dattern vår har fått igjennom sin første tann idag, og jeg har ikke fått kjøpt sånn på apoteket til å smøre på (aner ikke hva det heter), men er det noen som har noen kjerringråd vi kanskje kan bruke ? Stakkars jente vil jo ikke sove !
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 håper du har fått henne til å sove nå, men hvis ikke kan du prøve å gi henne kald frukt, feks eple. (som har lagt i kjøleskapet) la henne gnage litt på dette, evt en vaskeklut med kaldt vann til å sutte på.. det du skal ha på apoteket heter dentinox
2hærligegutter Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Jeg har brukt dentonox MYE og det her hjulpet. Men nå har vi hatt en 2-3 netter hvor han har hvert helt utrøstelig, og holdt det gående i et par timer hver natt. Nå kommer tann nr 4,5 og 6 og jeg har mått ty til panodil/pinex. Har selvfølgelig prøvd dentonox først men uten særlig virkning. Men noe kaldt å gnikke gommene på er lurt, gulerot, eple eller annen frukt/grønsak som er litt hard. Så lenge de ikke har noen tenner enda får de heller ikke tatt biter, så da er det deilig med med dette å tygge på
løveprinsen <3 Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 å fryse ned slike biteleker med vann i funker også. da blir de gode å kalde å bite i :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå