Gjest Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Gutten min er 6 mnd og har vært syk i jula samt fått to tenner. Derfor har han sovet i vognbaggen inne på vårt rom, sover vanligvis på eget rom i egen seng. Han har og sovnet i armene våre ( noe han absolutt ikke vil når han er frisk) og vært våken endel på natta. Med selskaper og slikt har han og fått noen litt senere kvelder. Nå er han frisk men er forferdelig å legge. Han har alltid lagt seg kl 19 og sovnet i løpet av 30 min. I forgårs og i går holdt han det gående til nesten 12. Vi tar han ikke opp, bare sitter hos han, går ut og inn, gir litt melk etter et par timer. Han griner ikke så mye men sutrer eller babler og vil leke. Han våker og på natta i 2 tiden så i 5 tiden før han vil opp kl halv 7-7. Før sov han til ca 6 før han fikk mat. Jeg er i tillegg nygravid og kjempetrøtt så syntes dette er fryktelig slitsomt. Mannen jobber endel men skal heldigvis ha 4 dager fri snart. Så nå må jeg ha tips om hvordan få gutten tilbake i rutinene? Liker ikke skrikekurer, men kan godt la han grine litt så lenge jeg vet at det er trass gråt for det har han virkelig begynt med i det siste. Hjelp meg noen!!!
vann123 Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Vi har hatt samme greien med vår gutt, han er nå nesten ni mnd og har fått tann og vært syk og jul og alt... Det var overraskende greit å få rutinene på plass igjen når vi først bestemte oss for det - fast med måltider og soving på dagen og så gode rutiner på kvelden, så var det snakk om et par dager med litt grining om kvelden, men hele tiden som dere gjør, med å gå inn og ut og trøste og sånn. Vi har tatt ham opp og trøstet og lagt ned igjen, men prøvd å ikke gå ut av rommet med ham, sånn at han skjønner at det er leggetid. Lykke til, det går seg nok til i løpet av noen dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå