Jea-81 Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Lotta? evt mellomnavn som passer til....
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Sjarmerende navn;) Liker godt kombinasjonene Lotta Louise, Lotta Pernille, Lotta Johanne, Lotta Filippa.
stjernestøv<3bella Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Synes det er fint :-) men var vanskelig å finne mellomnavn til syns jeg.. Kunne ikke brukt Lotta på mitt eget barn da siden dukken min het det når jeg var liten ;-) hehe
Vannmann35 Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Lotta - så flott a... He, he ;-) Ikke et navn jeg ville vurdert, for kallenavnaktig.... Lotta Eline Lotta Marie Lotta Kristine Lotta Sofie Lotta Martine Lotta Elise
Azora Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Lotta er søtt, det... Noen vil vel kanskje synes det er litt vel for søtt... Ellers gir det vel assiosiasjoner og minner til Lotta i Bråkmakergata... Lotta Cecilie Lotta Margrete Lotta Birgitte Lotta Susann Lotta Isabell Lotta Karine
Mamma til Milla, Teo og Selma Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Kjempe fint. Syns det står best alene, men Lotta Helene, Lotta Elisabeth, Lotta Marie, Lotta Sofie o.l. fungerer greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå