SkyBaby Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Noen flere som skal inn til første samtale i januar? har time 8 januar... hadde vært koselig å finne noen her å dele erfaringer med! Godt nytt år!
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Vi er på RIksen, men vi er i gang med første runde da... Begynte på nesespray 23. desember.....
SkyBaby Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Hei! Jeg sendte deg en sånn intern melding jeg..
Saline Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Venter fortsatt på å få time på Riksen. Vi fikk brev om at de hadde mottatt søknaden i oktober 2008. Måtte da ta en dobbelkur med Pergo og blodprøver. Deretter måtte jeg sende brev om å få svar på prøvene for deretter å få time. Synes dette virker litt rart ettersom jeg har vært på 4-5 pergokurer før gjennom Volvat. Har også tatt alle alle prøver som eks. HIV test etc gjennom Volvat nettopp for at dette skulle gå raskt. Ettersom vi allerede har et barn vi har fått på naturlig vis i 2001 tar det kanskje lenger tid? Synes vi nå begynner å få det litt travelt ettersom jeg nå har passert 36 og vi har forsøkt på nr 2 i mange år.
Saline Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Fikk beskjed i dag om at første samtale er på riksen 16. januar! Kan vi komme i gang med nesespray allerede i januar når siste menstruasjon startet 30. desember?
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Vi hadde første samtale på Riksen 1. oktober, og begynte med nesespray nå 23. desember.....
akicha Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Tja..., det tviler jeg på. I såfall så blir jeg nokså sur ;-) Vi var til samtale i november og skal ha innsett uke 12. Dvs medisiner ca fra uke 8 tror jeg. Jeg håper jo for din del at ventetiden blir litt kortere enn for oss, men regner som sagt med at dere ikke får begynne før oss som var til samtale i november. Ventetida går faktisk ganske fort. Føles veldig sakte innimellom, men jeg må si at det tross alt har gått ganske raskt. Lykke til på første samtale! Jeg følte meg litt beklemt når jeg var der. Gikk i kø og ble vist rundt på avdelingen, følte meg som skoleelev på ekskursjon! Haha. Og fikk litt sjokk når det første som møtte oss når vi kom inn var ei veske med sprøyter! -Da ble det veldig virkelig hva vi skal gjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå