Gå til innhold

Det gikk ikke denne gangen heller - EXU

Anbefalte innlegg

Skrevet

%¤#"//()&/¤(nordnorsk)

Da kommer jeg tilbake inn hit....

Skulle jo egentlig ringt inn menstruasjon i januar, men ble gravid på egen hånd med positiv test 8 desember. Nå på mandag ble det oppdaget graviditet utenfor livmoren på tidlig ultralyd. Tenk: vi så faktisk et bitte lite foster med hjerteslag og alt, men det hadde festet seg i egglederen. Egglederen hadde heldigvis ikke sprukket, og det kan hende at de klarte å redde den, så sånn sett var det jo heldig at det ble oppdaget så tidlig.

Så her sitter jeg da, nyoperert og aldri så lite bitter. Etter 3 graviditeter er resultatet 2 SA og 1 EXU. Skjønner jo at det er mange som har det verre, men akkurat i det miljøet mannen og jeg er en del av så tror jeg vi innehar en klar bunnplassering. Jeg lurer på om ikke det er på tide at ting begynner å gå veien for oss også.

Fikk beskjed om å vente en mens før vi startet med prøvinga igjen, så vi får se hva som skjer. Må ringe til UNN over nyåret og høre om vi skal melde oss på der, eller om vi bør prøve naturlig litt først. Er litt skremt, legene sier jo at det er større sjanse for å få en EXU på nytt nå så.... Tror jeg vil ha en slik gjennomlysning eller skyllig av systemet for å sjekke hvor tett det faktisk er oppigjennom der.

Jaja, ting skal ikke være enkelt, det er sikkert og visst. Ønsker meg selv og alle andre her inne et godt nytt år, og håper at at 2009 bringer det vi alle ønsker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så trist :(

Ja vi krysser alle fingre og tær på at 2009 blir et bra år!

Lykke til i alle fall! Selv om det føles trist nå..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...