Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Lurer på om jeg skal vekke jenta mi? Hva gjør dere?
Canari Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 NEIIIIIIIII, tvert om! Jeg håper for guds skyld ikke (naboenes) rakettene vekker henne denne gangen også! Alt bråket er vel mest summelt, først når de blireldre blir det ve stas med raketter (snakker jf. småtroll 2-3 år)
*Lissi* Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Nei, tar han opp om han våkner. Så får han se:-) Skal ut med stjerneskudd når det blir mørkt, og er alltids noen som sender opp raketter tidlig.
mai mammaen til to Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 vi vekket..... og det er vi VELDIG glad for. for hun elsket rakettene. hun nektet å gå inn igjen.. har pratet om det i hele dag.. naboen som la seg tidlig våknet av alle smellene og ble kjempe redd...
entil :) Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Datteren vår sov gjennom alt sammen. Like greit. De har ikke vondt av det de ikke vet at de går glipp av mener nå jeg. Hun fikk med seg noen raketter før hun la seg (noen naboer som sendte opp noen litt tidlig), og synes de var fine. Men hun ante ikke noe om at det skulle være masse raketter mens hun sov også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå