husmus &2 Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Hvorfor er det så vanskelig å akseptere hva jeg vil i forhold til hva gamle svigers syns er riktig? Hun hadde lagt han i vippestolen (babybjørn) for å sove, og jeg synes ikke det er rett sted for en 7 uker gammel baby. Spesielt ikke når kurven står to meter unna. Jeg ble drit irritert for jeg har sagt det før at jeg ikke vil at han skal ligge der, og det vet pappaen og. men det er jo ikke "farlig" vet du, og bare jeg som er hysterisk når jeg sier det ikke er spesielt ergonomisk riktig for han å sove der. Dumme kua, unnskyld uttrykket sa at jeg var vel ikke fornøyd siden han ikke gråt. Dette menneske skal være her til slutten av januar og jeg merker jeg begynner å bli rimelig lei nå. Like lei av pappaen som tok hennes side. Jeg driter i om jeg er hysterisk mor, det er jeg som bestemmer, ikke hun. Måtte bare få ut litt frustrasjon
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 jeg skjønner deg utrolig godt! jeg hadde kommet til å tiltet fullstendig av å ha svigers (og egentlig hvem som helst andre) rundt meg så lenge når man har baby! jeg hadde nok ikke brydd meg om at jeg hadde blitt såkalt hysterisk, bare si hva du mener, og det er du som bestemmer over baby, ikke andre!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 huff, besøk av svigermor i en hel mnd..? hørtes ikke så fristende ut nei.. Skjønner deg godt, jeg hadde nok også blitt smått irritert!! Spes på pappan kanskje, syns d virker som om endel menn har litt vanskelig for å motsi foreldrene sine.. Selv om d ikke er så farlig at baby sover en stund i vippestolen en sjelden gang innimellom, er d vel mer prinsippet som jeg ihvertfall syns er vesentlig; at d er du som mamma som bestemmer over din baby og hva du mener er best for den, og d skal svigers respektere!
2SønnerSmå Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Ta vekk vippestolen!! Om den ikke er tilgjengelig,kan hun heller ikke "trosse" deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå