Melkedrøm Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Snuppa har vært blid som ei sol stort sett hele tiden, men nå i det siste (kanskje siste mnd) har det vært et helvete hjemme.. Hun hadde spy syken for litt over ei uke sida, men er frisk igjen fra det, og før det var hun forkjøla. Så jeg vet ikke om det henger igjen fra det enda, eller om det er noe anna galt, eller om det bare er en fase hun er inne i :S Blir utrolig frustrert av å ha det slik Skal bæres, eller underholdes hele tida, og til og med da kan hun surve. Har ikke sett flere tenner på tur, men det kan jo så klart være derfor, men herregudameg- de må da snart komme fram da.. Noen andre som har hatt det lignende? Skal til legen på mandag så tror jammen jeg skal ta det opp der også.. Noen flere som har hatt utrolig survete barn i den alderen? Og hva var isåfall grunnen?Skjønner ingen ting lenger jeg:(
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Jeg hadde det ikke noe morsomt den siste tiden jeg gikk hjemme med gutten min. Tror rett og slett han hadde behov for kontakt med andre barn. Nå vet jeg ikke hvordan det er hos dere, men du kan jo prøve å ta henne med på lekeplasser el. eller treffe venner med barn på samme alder. Gutten vår begynte hos dagmamma da han var ca et år, og det tror jeg han hadde veldig godt av! Fikk aktivisert han og tilfredsstilt det sosiale behovet hans. Ble nok litt kjedelig med bare mamma! :-)
Erlinda Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Hei. De kan jo være litt sur å grinete over en stund før det kommer noe tenner, men skjønner godt hva du mener. Hun her lå med 40 i feber uken før julaften og nå 4 juledag begynte hun å bli sløv i blikket og grinete. Så vi går bare å venter på om det er noe tenner på gang. Vi plages også med at hun er hard i magen (likedan som kaninbæsj) så vi vet ikke om det kan være noe sammenheng med det da. Hun har jo ikke så mye avføring når det blir slik. Har prøvd mye, men ingenting fungerer. Vi får bare ta tiden til hjelp og vente. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå