Gå til innhold

Lillegutt på 5 mnd vil bare sove ute.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hos meg har det vært -10 grader. Nå har gratestokken gått ned til -9,1. Er det veldig dumt av meg å legge han ut?

Jeg pleier kun å ha ull på han(undertøy og bokse genser av ull) + at jeg pakke han godt inn i voksiposen.

Har hørt at det er en grense opp til -10 de kan sove ute. Stemmer det?

Han har alltid sovet ute fra dag 1. Han sover kun inne på natten. Klarer ikke å få lagt han inne. Da blir det bare hyl og skrik Det virker som han trives best ute... Trenger bare å legge han i vogna så sovner han med en gang.. Det er så deilig, men om kvelden så sliter vi som bare det. Han vil ikke sove i sengen sin.

Lurer på hva det kan komme av?? :)

Godt nytt år jenter!!!

Skrevet

Jeg hadde lagt ham ut! :) Og det er jo forskjellig fra hvor du bor i landet ang hvor kaldt -10 er. Her jeg bor er det varmere med -10 enn i Moss hvor mamma bor. Der er det surt i tillegg. Men jeg har uansett satt grensen til -10, greit å bare ha en temp å forholde seg til, og siden de fleste barnehager ikke legger ut unger under den temp, føyer jeg meg på det. ;)

Her har vi -23 om dagen og frøkna vil bare sove ute om hun skal sove mer enn 30 min. Så jeg pakket henne ned i vogna, og lar henne stå på soverommet i et godt utluftet rom (vinduet står på vidt gap i 3 timer), med vinduet på gløtt. I går sov hun i 2,5 timer. :) Det blir jo aldri så kaldt der inne som ute selv med vinduet oppe, med vedovnen vegg i vegg, men det er frisk luft, og da sover hun lenge. :D

Kanskje det er et alternativ for dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...