Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Vi skal ha venner til middag og tenkte vi skulle ha litt lettere mat etter alt det fete. Har dere noen gode oppskrifter som dere vil dele med dere? Som laks/ørret i folie e.l......
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 smilende laks.. kjøp 2 pakker laks (4 stk i hver pakke) 2 poser lofotens fiskesaus 1 pose grønnsaker med brocolli eller annen f. eks med blomkål kok sausen slik anv på posen skjær laksen i terninger ha dette i en stor ildfast form (husk salt) ha grønnsakene over og så sausen ha på ost stekes på 200 grader i ca 40 min, sjekk om laksen og grønnskane er ferdig hvis ikke må den stå litt lenger.. kok potet bon apetitt
meg & to små vampyrer Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Ingen oppskrift, men det er jo bare å ovnsbake den hel med litt smør, litt salt og pepper og evt krydder etter smak. Og så servere med poteter, brokkoli, gulrøtter, sopp, løk og en saus du liker:)
frk Nilsen Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Lakse/ørretfilet med sesamfrø Rull laksebitene i sesamfrø, legg dem på stekebrett(ha bakepapir under) Salt og pepper Hell over litt sesamolje, stekes i ovnen på 210c i ca 10-15 min. Kommer an på om du vil ha fisken helt gjennomstekt eller ikke. Serveres med grønnsaksris, limebåter og sweetchilirømme (lettrømme og sweetchilisaus)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2008 Hørtes godt ut!! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå