Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Skal være alene med jente på 8 år i kveld. Orker ikke se Pippi eller Elias filmen for n'te gang. Er det en film som kan passe for oss beggè? Jeg vet hun har sett mamma mia og likte den. Er det noe annet som er bra for begge? Har ikke veldig store krav bare det er litt annet enn de helt vanlige barnefilmene. :-)
Trollemor og snuppa! Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Horton er kjempepoppis her hjemme! Narniafilmene er kjempefine men er ikke sikker på aldersgrense, mulig det er elleve år... )
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Titanic. Home Alone filmene. Hei... det står forresten respekt at du passer samboerns barn på en sånn dag. Riktig flink syntes jeg du er og jeg håper de setter pris på deg slik du fortjener.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 tror aldersgrensen på narnia er elleve... men aldersgrensen blir vurdert etter film på kino, uten mamma/pappa... ser man filmen hjemme med nær voksen (slik som stemamma) kan man senke den med noen år.. blir den for skummel slår man ned lyden... Flott å passe barnet til din mann!! Kos dere sammen, og vær positivt innstilt da går det nok bra skal du se!!!! Masse lykke til. Jeg og mine barn på 7, 10 skal se harry potter (da ingen av de har sett den enda)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Takk for forslag! Og for positive ord. Føler dessverre ikke det er så mange som setter pris på at jeg gjør det jeg kan for at barnet skal ha det bra. Det er mer et krav og det skal gjøres på foreldrenes premisser-ikke mine. Kanskje litt derfor jeg egentlig er skikkelig lei og ikke er så veldig innstilt på å sitte oppe med henne. MEN jeg skal gjøre det beste ut av det. For meg er det snakk om noen timer som jeg ikke ville brukt til så mye annet enn avslapping. Men for henne er det viktig å kunne fortelle moren og venner at hun har kost seg på nyttårsaften. HI
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Ja, det er nok fint for en åtteåring? Seriøst?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Brødrene Løvehjerte Narnia Istid Hjemme alene 1 el 2
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Ja se de flotte japasnke animasjonsfilmene som f.eks: "Min nabo Totoro", "Chihiro og heksene", "katteprinsen" o,s.v. Kjempe flotte filmer som er for både voksne og barn!! er på salg på platekompaniet bl.a. nå
Lillesnuppis Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 Hører mange snakker om at Kung Fu Panda er bra. Broren min på 45 syns den var kjempe fin. Hehehe
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #11 Skrevet 31. desember 2008 kung fu panda synes jeg og mine barn var kjedelig :s Så den på kino og det var fler som begynte å leke, mase og var urolig. *Hadde med barn på 7, 11 og 13. Ingen likte den... Mamma mia var en slager hos alle, og blir sett om og om igjen
Groosalugg Skrevet 31. desember 2008 #12 Skrevet 31. desember 2008 High school musical Pusur Istid Alvin og gjengen Shrek Wallace og Gromit
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 31. desember 2008 #13 Skrevet 31. desember 2008 Jeg så Narnia med min datter da hun var 7. Gikk fint det. Ellers er jo Kamilla og tyven koselige, så lenge man har begge to. Istid er jo morsom. Ellers vurderer jeg ronja Røverdatter i kveld med min datter. Evt mio min mio eller brødrene løvehjerte... Blir kanskje litt tårer, men kan knytte bånd det...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #15 Skrevet 31. desember 2008 Polarekspressen Disney klassikere Narnia Alvin og gjengen Arthur og minimoyene Flåklypa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå