Gå til innhold

Har magen begynt å komme?;) Hvor mange uker på vei?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp her har den vokst 2 cm siste uka og jeg har ikke lagt på meg. Men fikk mage veeeldig tidlig sist gang og, gikk med mammabukser fra uke 8 ca og slet med å skjule graviditeten på jobben. Og det er jo bare 6 mnd siden jeg fødte så kanskje ikke så rart magen kommer fort denne gangen. Jeg er 6+5 i dag så spiren er jo bitteliten så igrunn rart magen kommer så fort, men begynner allerede å få sånn gravidform og ikke bare blubbete...

• 2 uker senere...

Annonse

Er 11 uker på vei, og har gravidmage. Den kom ved 9. uke ca. Det er min tredje graviditet, så det kan jo være en årsak. Noen sier iallefall at magen kommer fortere hvis man har vært gravid tidligere. Jeg vet ikke om det stemmer, men ihvertfall har jeg synlig kul.... :) Så slipper jeg gå rundt å bare føle meg feit...

Er 11 uker på vei, og har gravidmage. Den kom ved 9. uke ca. Det er min tredje graviditet, så det kan jo være en årsak. Noen sier iallefall at magen kommer fortere hvis man har vært gravid tidligere. Jeg vet ikke om det stemmer, men ihvertfall har jeg synlig kul.... :) Så slipper jeg gå rundt å bare føle meg feit...

Jippi... på tide å skifte ut garderoben... er i 8 uke og magen er synlig gjennom klær... bestilt meg nye klær og gleder meg. men trodde ikke den skulle komme så tidlig. var hos legen i dag og hun sa det var normalt... velkommen mitt stooore barn

9+2 her og ingen babymage, men føler meg konstant oppblåst. Det fører til at jeg kjenner noen bukser er blittt trange. Har begynt å sortert litt i klærne, legger romslige skjorter og gensere fremst i skapene og sånn.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...