Gå til innhold

Lagt på dere mye til nå?

Anbefalte innlegg

Jeg er vel ca 7 - 8 uker på vei, og har lagt på meg 3kg! Syns det er mye så tidlig... ja apetitten er stor, men spiser da ikke SÅ mye;p Var ikke slik i det forrige svangerskapet...var utrolig heldig der, så og si kun magen som kom... fikk da gutt;) Hm...kanskje jente dene gangen da;p

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139353558-lagt-p%C3%A5-dere-mye-til-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også... 3kg og 8 uker på vei. Det er vel jula som har skylden også, men føler ikke at jeg spiser noe mer enn vanlig.Har dilla på cola da.. *kremt* Det er jo ikke akkurat sunt, men holder meg til 2 bokser om dagen;)

Med førstemann gikke jeg opp 3 kg på 12 uker, tja. Men, men tenker jeg. Vet jo at kiloene raser av så fort ammingen er igang;)

Fant ut at jeg var gravid 5. des- rett før julestria tok av... Har ikke turt å veie meg siden da... Føler at det er noen kilo ekstra her og der, men tviler på at det har noe med graviditeten å gjøre ;o/ Uff, kanskje jeg skal tørre i morgen?

Annonse

Er ca 8 uker på vei, og gikk på vekta i dag. Har gått opp 2 kg siden rett før jul, men pleier vel alltid å legge på meg i jula, gravid eller ikke! Har ikke så veldig stor matlyst, men dytter i meg ett eller annet uansett!! Kick på SOLO juicebokser!!!

Annonse

Jeg er 9+6 uker på vei nå og har ikke gått opp noe, men så gikk jeg ned litt før jul, så kvalm at jeg ikke får i meg noe særlig. Men har i løpet av jula tatt igjen det jeg tok av meg før jul..... Så velger å se det slik at jeg ikke har lagt på meg noe :-D

Er 8 uker og opp 3,5 kg!!!! Hjelp! Kombinasjon av jul og graviditet. Slik var det i første svangerskap også. Gikk opp 5 kg før 12 uker og lurte med skrekk på hvordan det skulle gå. Til sammen gikk jeg bare opp 10 kg så vekten stailiserte seg etterhvert. Tror det er normalt for meg å legge på meg en del i begynnelsen. Akkurat som koppen "hamstrer". Håper det ender som forrige svangerskap ;)

Jeg er 11 uker på vei, med nr tre. Har gått opp nesten 3 kg, men med det inntaket jeg har nå så er det vel ikke så rart heller :) Spiser lite, men ofte - slik unngår jeg den verste kvalmen. Har fått tydelig mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...