Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er i gang med medisinering før et forsøk på lavstimulert IVF i Danmark, og hadde regnet med å dra dit til helgen. Er lesbisk og i partnerskap.

Men så ble det plutselig kjent i dag at Volvat i Oslo nå kan tilby behandling til oss også. Så da tenker vi på å gå over til dem, siden reisene og oppholdet i Danmark gjør dette fryktelig dyrt.

Er det noen som vet om det Volvat på websidene sine kaller "IVF i naturlig syklus" er det samme som det danskene kaller lavstimulasjons-IVF? (Pergo og Gonal-F i min naturlige syklus, scanning og så IVF).

Vet dere om Volvat har gynekologer på plass også nå i romjulen? Regner med at dere som driver med IVF der må ha dem tilgjengelige? Vi tenker vel på å ringe og spørre pent om de kan ta oss over nå i dette forsøket, så vi slipper å vente en syklus til når jeg alt har begynt på medisiner - men sjansene er sikkert små for at det lar seg gjøre... finnes det noe direktenummer til de som har med IVF å gjøre?

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trore jeg kan svare deg på noe... Jeg tror ikke gynokologene er på plass i jula, de har som regel avpasset alle forsøk slik at de har juleferie (i fjor var det hvertfall slik).

Det er heller ikke noe direktenr til ivf-avdelingen, man må alltid bli satt over fra resepsjonen.

De andre spørsmålene dine kan jeg ikke svare på, men jeg vil vil virkelig anbefale volvat på det varmeste. Gynekologene der er superdyktige og kjempekoselige!!

Lykke til!

Skrevet

Tror nok ikke det er mulig å få gjort det i denne syklusen da dere først må inn på en samtale. Og etter hva jeg forstår så er det ikke mulig å få time til samtale før i slutten av januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...