Gå til innhold

Hvilket ull-merke synes dere er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes jo så mange ull-merker i disse tider da barna skal ha ull både innerst og ytterst. Hva er deres erfaringer og hva synes dere er best basert på kvalitet, pris, fassong, nupper og holdbarhet på varmen? Av merker som jeg kommer på er det Joha, Janus, Nøstebarn, Ull-Rik, Troll, Stillongs, Tom og Trine samt at Rema har ull av at ukjent merke. Og dere må selvfølgelig nevne andre merker som jeg ikke kommer på i farten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Devold sine syns jeg er gode (kanskje litt i varmeste laget under vanlige klær til daglig) og de som kjøpes på Cubus. Janus er også bra og har mange varianter å velge i. Nøstebarn er sikkert veldig bra, men syns det er veldig dyrt. Har arva en hel ytterdress og den er veldig god.

Skrevet

Jeg er meget fornøyd med tom og trine! Særlig bodyene med litt høy hals. Safa strømpebuksene er også veldi greie. De bodyene jeg har fra janus er blitt så utvidet og de føles slitte.

Skrevet

reflex, peanuts og joha er de jeg syns er best. Og nøstebarn, men det er så dyrt

Skrevet

SYnes faktisk at ull-bodyen fra H&M i merino ull er utrolig god :) Holdt seg veldig bra vask, etter vask, etter vask. I

Skrevet

Jeg er veldig glad i Lille Lam, men det er jo mest litt tykkere plagg. Utrolig myke og gode.

Nøstebarn er også topp - mye fordi plaggene er jo elastiske at de kan brukes veldig, veldig lenge.

Skrevet

Jeg syns bodyene fra Reflex er supergode, og peanuts fra Cubus. Sefa-strømpebuksene er også bra. Hører alle skryter over Tom og Trine, men ble veldig skuffa av dem, syns de var lite elastiske og vonde å få på. Kjøpte forresten en Joha-pysj på Reflex som er kanonbra!

Har også brukt en del penger på Nøstebarn, regner med å bruke samme klærne til flere barn, eller gi vekk til søsken som formerer seg hvis jeg ikke får flere selv. Er blitt skikkelig ull-freak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...