Gå til innhold

han tisser utenfor bleia HVER natt!!!

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre? han våkner og er gjennomvåt av tiss! bleia er ikke alltid fulle engang! Her en natt var bleia tørr og gutten dassvåt! Har prøvd med både pampers activfit, papers babydry og Libero i både passende størrelse og i større størrelse... Nå prøver jeg med kortermet body under nattdrakten. Andre forslag???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139353023-han-tisser-utenfor-bleia-hver-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor lekker det da, er han våt på siden eller over rumpa? er det lekkasje over rumpa kan det være at bleien sitter for langt ned. det kan være at du fester bleien for langt ned om du skjønner...legg den laangt opp på ryggen hans, og dra den deretter mot deg, slik at framdelen av bleien er akkurat lang nok til at du får festa teipen mot bakdelen. mulig jeg er dårlig til å forklare, men. da får du ikke den bretten under rumpa, og bleien sitter mye nærmere kroppen. det er at bleien ikke er festet godt nok som har vært årsaken til lekkasjer her i gården i hvert fall.

Eh....bare for sikkerhets skyld: passer du på at tissen hans ikke peker oppover eller til siden? Det er viktig å legge tissen rett ned har jeg funnet ut, for at ikke det skal komme tiss utenfor bleia...

Annonse

Da gutten min var baby gikk det mye bedre når vi bytta til up and go bleier, gjorde det allerede ved 3måneders alder - enda han var en ganske liten baby. Og som andre her sier: passa på at tissefanten lå nedover ved hvert bleieskift :)

Gjest Kjeksmonsteret

Et kjent problem her i gården iallefall! For en tid tilbake tisset lillegutt også seg ut hver eneste natt! Han var søkkvåt på siden og bleien var som regel ikke full. Selv om jeg var nøye med å plassere luren rett ned, så hadde den sneket seg på siden når jeg bare rettet litt på bleien eller tok boddy på. Ente med at jeg trippel sjekket bleien hver gang, helt til luren ble litt større og ikke så lur, hehe! Det hjalp veldig, nå er han tørr hver natt! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...