ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Dette er nå 2 gang han har fått spysjuke på 2 mnd... Kjempe slitsomt... 1 gangen ble han innlagt fordi at ALT han fikk i seg ( fullammet bare da ) gikk opp igjen, men denne gangen spiser han grøt og jeg fullammer fremdeles - men prøver å amme litt og litt om gangen i håp om at han skal holde på det... Noen som har noen andre tips? Han er ligger på ca 8000gr - litt lite for å være han, og er redd for at han skal bli ennå tynnere :-/ ser så liten og spe ut stakkar... Så ALLE tips mottas med takk!
Mamma'n til 'Theo Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 prøv å gi han en kaptein kjeks eller noe som han kan suge litt på , det funket på en jeg var avlaster på før.. han var 8 mnd, men spiste mat da så han spiste den jo, men se selv hva du føler på den biten, poenget er jo at den er tørr så det holder mer på væske, som morsmelk f.eks:)
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Jenta mi har hatt omgangssyken i jula, holdt ikke på noen ting. Jeg ringte legevakta og de sa at jeg kunne blande 1 t-skje med potetmel i en flaske med vann og gi henne, det skulle hjelpe å holde på noe av væsken vi fikk i henne..
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2009 Hei, og takk for svar damer I dag har gutten min spydd noe enormt og hatt sikkert bortimot en mellom 6 - 8 diare bleier! Tenkte å se an natten nå og hvordan formen hans er i morgen... Blir han ikke noe bedre, blir det barneklinikken i morgen for sjekk og evt innleggelse siden han er så liten og ikke har så mye å gå på - pga kraftig spysjuke for ca 2 mnd siden ( den gang gikk han ned 1.5 kg på 12 dager ). Jeg ble også tipset om å gi han farris blandet med eplejuice - halvt om halvt, men det også går rett ut igjen.. Så kjenner meg en smule fortvila nå :-( Men takker masse for svar igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå