Bolla og lille rosin Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Da hadde jeg blitt veldig takknemlig:) Har prøvd lenge å få barn nå, men ikke lykkes annet enn en SA.. Så jeg er sef veldig interessert i om du kan få frem: 1 Er jeg gravid nå/kommer til å bli det denne pp? 2 Evt hvilken måned kommer jeg til å bli gravid? 3 Kommer jeg til å beholde neste gang, at graviditeten går bra? 4 Kommer jeg til å få gutt eller jente? 5 Bør vi bli fosterforeldre? 6 Er sambo den rette for meg, kommer vi til å få det fint sammen videre også?? Håper du tar deg tid til å svare meg:) Jeg er født 150183, sambo 220776.... Spent hilsen
EnNySpire:) Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Hei;) 1.Den viser dessverre ikke graviditet nå. 2.Juni 3.Ja, går fint. 4.Jente 5.Ja 6.ja:)
Bolla og lille rosin Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Tuusen takk for svar!!! Får vel bare holde ut til juni da.. Men godt å høre at pendelen mener det går bra:)) Ha en flott romjul ( det lille som er igjen) og godt nytt år!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå