Gå til innhold

planlagt keisersnitt og beskymret

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke helt. Jeg har blitt gravid nå og det venter med planlagt keisersnitt. Men jeg er beskymret???? Har hatt 2 haste keisersnitt og tenker hele tiden at jeg hevner opp i det samme. Hvordan opplever man planlagt keisersnitt ????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139352246-planlagt-keisersnitt-og-beskymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg bare prøvd planlagt ks, så jeg har ingen ting å sammenligne med. Når det er sagt, vil jeg si at det er en fin opplevelse. Alle rundt meg var hyggelige og rolige, og stemningen på operasjonsstua var rent munter :)

Både jeg og samboeren min grudde oss til operasjonen og var usikre på om dette var noe vi ville huske som en positiv opplevelse. Det gjør vi absolutt. Neste gang (hvis det blir en neste gang) skal jeg ikke grue meg. Men spent blir jeg nok... Å få barn er jo skummelt og stort uansett!

Min erfaring: Ikke noe å bekymre seg for :-)

har hatt planlagt keisersnitt og det er en finopplevelse. pappaen får bli m inn under keisersnitte. du er våken å får med deg alt. å når babyen er født får du se barnet litt før jordmor og pappaen går ut å vasker den lille før dei kommer innatt så du får hilse litt til på babyen å etter det går jordmor og pappaen opp på føden å måler å veier babyen mens du blir sydd igjen å etterpå blir du plassert på overvåkingen å etter ei stund kommer pappaen å babyen ned på besøk før dere kommer opp på rommet=)

Jeg har hatt både haste ks og planlagt. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Hastesnittet var bare kaos, redsel for at det skulle gå galt og tårer. Planlagt ks var helt annerledes, det var roligt og en helt annen stemning. Jeg er gravid igjen, og går ut i fra at det blir et nytt plalagt for oss. Ikke noe å grue seg for!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...