Gå til innhold

Pass av barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem vil dere la passe barnet mens dere selv eks er på jobb?( utenom barnehage). Hvor godt må de kjenne barnet? Hvor ofte må de ha kontakt med barnet på forhånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Vanskelig spørsmål det der.

Min minste har alltid vært skeptisk til andre så det har ikke blitt så mye pass av andre. Tante er godtatt. Bestemor har passet en gang. Prøvde å la gudmor passe han da han var 6 mnd men han gråt og gråt så måtte komme hjem. Blir vell bedre med tiden.

Min første har alltid vært tillits full, trengte bare å hilse på han og forklare at de skulle passe så godtok han det.

Synes det er viktig at de tar seg litt tid til å bli kjent med barnet, og så er jeg alltid tilgjengelig på tlf.

Man må se ann barnet og kjemien med den som passer vil jeg tro, alt er individuelt.

Skrevet

Besteforeldre, tante/onkler el venner... Det kommer jo mer ann på hvor gått de kjenner barnet synes jeg, enn hvem man lar passe. Synes at barnet iallefall må vise gjenkjenning på personen og at man vet at vedkommende er "egnet" for oppgaven, slik at man selv er mer trygg når man er borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...