Gå til innhold

Flere som er gravid med nr2 i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Formen er bra. Noe trøtt og kvalm. Er 9+2 i dag, så da er du en uke lengre på vei enn meg :). Blir spennede dette. Synes tiden går fortere med nr 2. Nå er vi jo snart i 2.timester gitt ;).

Håper alt er bra med deg Garota. Når jeg leser nicket ditt tenker jeg på garota da Ipanema.... ;)

Vel du kan tenke deg hvor jeg kommer ifra? he,he..:-D

Føler at energien er litt tilbake. Og det er deilig,med tanken på jobb,henting av barn i b.hage,husarb.. osv. Tiden flyr,barn nr 1 holder mamma og pappa opptatt. Plus at vi har hund også:-) Irsk setter.(Fuglehund)

Ja, jøss, skal si meg enig. Tida flyr med å rydde opp etter ettåringen, og bringe/hente i barnehage... Tenker det blir verre når magen er stor og tung....

voce è brasileria? que bom! eu sou noruguesa, mas falo portugues... ;)

Sim eu so brasileira,de Maceio:-D (Sør for Recife)

Ja ikke sant,jeg tenker mest på varmen.. Oslo er kjent for å ha varme sommer dager.. Så jeg kommer til å tilbringe min fritid ved stranda, med min lille sønn. :-) Tenkte å reise til våren,må ha en lang helg et sted. Kommer ikke til å ta ferie med det samme ettter nr 2 er født...

Drømmer meg bort nå :-D Det er så kaldt i Oslo nå,så ikke rart jeg drømmer....

Jeg bor også i Oslo og har en toåring fra før - født nov 06. Har termin 29., så er bare 7+0 på vei. Har akkurat funnet det ut faktisk, litt morsomt å være sju uker på vei allerede, da går første trimester litt fortere. Det var planlagt, men den første testen var negativ, men så var jeg gravid likevel jammen :-)

Annonse

Så bra at vi er flere! Begynte å lure på om "alle" var førstegangs...

Jeg er 10+1 nå, og tida flyr med nr.2. Synes det gikk såååå sakte med nr 1. Nå er jeg jo snart i 2.trimester! wow... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...