Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 jeg har innsett at alt er feil... mannen jeg bor med, å at vi skal ha et barn sammen... vi krangler hver dag, hadde vært sammen 1/2 før jeg ble gravid... jeg har en gutt fra før av, som er 1 1/2 år.. å orker ALDRI være alene med 2 Jeg er bare 16 uker på vei, går til psykolog, å ønsker virkelig at jeg skal få søke om sen abort... kan noen gi meg råd her? Jeg har fått mannen min opp til halsen, jeg takler ham ikke litt engang, han er umoden, kranglete å sette seg selv før min sønn... hvilke grunnlag kan jeg søke sen abort på? Jeg vett virkelig ikke hva anet jeg skal gjøre... jeg har aldri ønsket meg et barn nr2 , men han overtalte meg å forvandlet seg til et monster etterpå... jeg tenker hver dag på... hvor lenge vi må bo sammen før vi kan skille lag... hvor gamle barna må bli før det gjør skade osv............ fordi jeg elsker han overhode ikke mer.. han er alt annet enn hva jeg ønsket meg... å alene sliter jeg meg i hel med en unge.. jeg klarer aldri 2... da faller jeg langt ned.... kan noen hjelpe meg her?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Kan ikke hjelpe deg, vet lite om senabort, ville bare gi deg en klem fordi det høres ut som du trenger en. Kjipt å slite sånn. Er du sikker på at abort er eneste utveien? Kanskje du kan kontakte Amathea eller noe? Vi er inne på dette forumet av helt forskjellige grunner, du og jeg... Jeg er deprimert fordi vi strever veldig med å få barn, og du fordi du er gravid med en du ikke føler at du kan beholde.. Er ikke verden urettferdig?? Lykke til med valget ditt, og håper at det løser seg for deg!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 oi:( får veldig vondt av å høre slikt... verden er viiiirkelig urettferdig... Jeg håper virkelig det ordner seg for dere... jeg vett veldig lite om slikt egentlig... men jeg håper at dere på en måte eller en annen finner en løsning... Norge burde innføre at det er lov til bruk at surrgatmødre, da dette hjeper maaaaaaange som ikke klarer å få barn:( den dagen det blir innført vil jeg stå som nr 1 på lista å stille opp:( Lykke til kjære deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå