Lina08 Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Han ler aldri "av seg selv", og jeg må anstrenge meg fææælt for å få et lite hikst ut av han.. Han er blid og smiler masse da, men den trillende latteren har jeg enda ikke hørt..Er jo så koselig med babylatter da...
anesam Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 ler en del jenta mi, hun er veldig kilen og tillegg bare kjempeblid! (5,5 mnd)
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Min har smilt fra han var 4 uker - hele tiden. Verdens blideste gutt. Men latteren har sittet langt inne, har måtte jobbe en del for å få ham til å le... Nå er han 10 mnd og latteren sitter litt mer løst, men vi må fortsatt jobbe litt. Er ikke av den lettledde personen selv, så mulig han har arvet det av meg. :-)
Yun Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 har ei datter som blir sju mnd om to dager og hun ler veldig mye, men hun er veldig kilen
Nordhagenjentene :) Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Noen dager ler hun masse, andre dager bare smiler hun... Og det er som regel pappa'n som får frem latteren her hos oss.
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Jenta mi lo kjempe masse på den alderen, spes når vi tulla og lekte, mens gutten min er mer den smilende gutten - vanskelig å få ham til å le!
Hilde_85 Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har hørt han le for seg selv 2 ganger. (6md min nå) Men han ler jo når vi "kaster" han opp i lufta eller blir kilt. Men ikke ellers, men smiler fra øre til øre. Så kan ikke si at han ler mye enda
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Min første lo så hun nesten skrek på den tiden, smørblid tulle som i tillegg var suuuperkilen! Hun minste, hun er litt mer sparsom. Ler aldri av seg selv, men slipper seg litt løs innimellom når vi leker / kiler og sånn.. men det var iallefall en helt ny opplevelse for min del, som var vant til hu eldste som ler omtrent bare du ser på henne
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 Min snuppe er over 1 år, så vi hører egentlig ikke til her inne lenger.... men tenkte bare jeg skulle si at snuppa vår ikke lo noe særlig i det hele tatt. Jeg var faktisk litt bekymret for det.... MEN nå, nå er hun helt annerledes, ler og koser seg som bare det! Så det kommer etterhvert!!!! :-)
vann123 Skrevet 31. desember 2008 #11 Skrevet 31. desember 2008 Vår småttas ler bare av meg, når jeg tuller og aldri av pappan sin, da bare smiler og hoier han.
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #12 Skrevet 31. desember 2008 Min lo også masse da han var 6mnd.. skratta høyt, og fikk latteranfall Tar litt tid å lokke frem den skikkelige babylatteren, men når de først begynner så ler de masse!
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #13 Skrevet 31. desember 2008 Min gutt er 6 mnd gammel og smiler dagen lang. Han ler ikke så masse men ofte år vi tøyser med han, spesielt når han er litt trøtt. Føler min lille ler mye mindre enn mange andre på samme alder, men han smiler stort sett hele tiden og latteren har kommet mer og mer:-) Her er det og ofte Pappa han ler mest av, og Homer bamsen sin:-)
*bubbs* Skrevet 31. desember 2008 #14 Skrevet 31. desember 2008 Datteren min er 5 mnd. I perioder virker det som om hun ler av hver minste ting, men så kan det gå en stund hvor hun bare smiler. Hun ler også av de merkeligste ting. En dag lo hun så hun nesten ikke fikk puste fordi jeg lagde en "krafse-lyd" med neglene på dusjforhenget. Dagen etter ga denne lyden ikke et smil en gang. Hehe.. De er jo rare disse små.
CaVi Skrevet 1. januar 2009 #15 Skrevet 1. januar 2009 Gutten vår på 7 mnd ler masse:--) og smiler hele tida:-) det er veldig moro :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå