Tante Gustava Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hjelpes, positiv test i sted, og mini er bare 7,5 mnd... Det blir dermed 15 mnd mellom de... Litt uplanlagt kan man si, men det vil vel helst gå bra. Bare lettere sjokkskadet her jeg sitter Noen som har 2 tette som kan trøste meg med at dette er topp?
skimre Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 har to år mellom mine, men flere i venninnegjengen har like tette som du, og de syns det er helt herlig!!! GRATULERER!!! ;o) *litt missunelig ja* hehe, kunne gjerne fått enda en liten en her;o)
1baby,og 1 spire Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Å gratulerert så masse, så heldig du er. Går nok kjempe fint.
Fullrulle86 Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer:o)))))) Så heldig du er!!!! Her er gutten min 8 mnd i dag å vi prøver for fullt! Vil så gjerne ha to tette:o) Tenk så mye glede de kommer til å ha av hverandre!!! Gled deg, dette går kjempe fint:o) Godt nytt år!
Litjmora Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Grattis! Så koselig:) Vi vil også ha to tette, må bare gå ned litt i vekt først, så svangerskapet ikke blir så tungt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå