Gå til innhold

Kjenner du til Doro babycall??(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal skaffe oss babycall og har titta litt på doro sin. Er det noen som har den eller har hørt noe om denne?

Har dere den med en eller to mottagere? Lurer litt på om det er vits å ha to stk.

Blir glad for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller kan du anbefale noen andre?

Skrevet

vi har doro babycall med 2 mottagere, er kjempe fornøyd:) rimelig er den også! ca 600kr.

har den stasjonære på soverommet til lillegutt, foreldreenheten i stua/soverommet og den ekstra er jo stilt inn fast som babyenhet og brukes i vognen og når vi er på besøk. man kan jo faktisk bruke babycallen på 2 barn sammtidig (ikke at vi har to barn da;)

2 tommler opp fra meg iallefall.

Gjest Kjeksmonsteret
Skrevet

Vi har den med en babyenhet og to foreldreenheter, og er kjempefornøyde!

Babyenheten står i kontakten på rommet hans. Den ene foreldreenheten har vi i stua eller der vi måtte befinne oss, og den andre foreldreenheten bruker vi i vogna.

Skal vi bort til besteforeldre o.l tar vi bare foreldeenhetene med. Stiller den ene inn på overvåkongsfunksjonen av to barn og vips så har vi en trådløs enhet til mamma og en til baby, genialt!

Det samme gjør vi dersom vi har søstra min sitt barn på overnatting. Stiller den ene foreldreenheten på overvåking av to barn, setter den inn på rommet der barnet ligger, den andre foreldreenheten har jeg og babyenheten har minsten min. Da kan jeg høre begge ungene :)

Skrevet

Hadde den til førstemann, og var kjempe fornøyd, kjempegod rekkevidde og.

Nå er batteriene gående så har ikke blitt brukt på minsten

Skrevet

Vi har doro sin med en mottager. Snuppelure sover ikke ute i vogna si, da vi bor i sentrumsnært storbyområde uten hage, så vi har ikke behov for mer enn en. Er veldig fornøyde med Doro, syns lydkvaliteten er kjempemax, og at den er veldig enkel å bruke! Vi bruker ikke babycallen hjemme fordi vi har så liten leilighet - men det var DEILIG å være hos svigers uten å måtte legge seg samtidig med snuppelure, for en gangs skyld - så jeg vil på det sterkeste anbefale deg å skaffe en babycall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...