SkyBaby Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Vel, 8 januar skal vi inn til Riksen for samtale.. Jeg er litt nervøs! Hva skjer egentlig på denne første timen? Jeg tok blodprøver idag ettersom det er 1 uke før forventet mens, samt de vanlige for å påvise at jeg ikke har noen skumle sykdommer. Nå tror jeg at jeg trenger bittelitt oppbacking her, samt noen som kan fortelle meg hva som skjer på denne timen? Får vi svar der og da på om vi er "godkjente" eller om vi ikke får hjelp?
Lille jente Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Du trenger absolutt ikke grue deg til denne samtalen. Vi var litt småredd også, men det gikk veldig fint. Vi hadde en samtale om hvor lenge vi hadde prøvd og alt sånt. Og legen fortalte behandlingsformene, og hva vi skulle igjennom fremover. Hun tok også en UL undersøkelse på meg for å se at alt så ok ut. Vi var faktisk så heldige at de hadde ledig tid til oss med en gang, så vi ble satt på medisiner der og da omtrent. Så da gikk de igjennom hvordan jeg skulle ta sprøytene, og hva som ville skje med meg, og når jeg skulle inn til uttak o.l. De er kjempe søte, og veldig flink til å forklare ting og tang. Syntes ikke det var ubehagelig å være der i det hele tatt. Masse lykke til, håper dere får en like positiv opplevelse som oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå