M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Snuppa vår er snart 13 mnd. Så vi hører ikke egentlig til her inne lenger, men prøver alikevel, kanskje noen har noen gode råd. Hun har faktisk blitt helt umulig å legge om kvelden! En periode var hun en engel, vi sang for henne, la henne og gikk ut. Etter en liten stund (kanskje noe sutring innimellom.... men ikke gråt) sov hun! MEN så beg. hun å reise seg i senga!!!! Og nå er det helt håpløst, vi gjør akkurat som før, men hun reiser seg i senga og står der og hyyyyyyyyler og gråter. Hvis vi sitter der inne er hun rolig og ligger i senga, men det tar jo evigheter for hun sovner. Noen som har noen tips? Hun vet hvordan og får til å sette/legge seg ned igjen.... Vi beg. å bli så slitne av å sitter der inne godt over 1 time hver kveld.... Håper noen kan komme med noen gode råd!
Vårgutten-08 <3 Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Lillegutten min på 9 mnd har også vært en drøm å legge fra vi fikk orden på rutinene. Men, for 1 mnd tid siden begynte han bare å skrike og tulle da vi la han ned i senga. (Min kan riktignok ikke reise seg da) Jeg fikk ihvertfall som tips å ha døra på gløtt slik at han fikk litt lys inn, og hørte stemmene våre. Dette hadde god virkning allerede første kveld, og nå er han mamma sin lille engel igjen;) Han var til da vant til å sove på helt mørkt rom. Kanskje dete kan fungere for dere også? Er jo verdt et forsøk:) Lykke til:)
3-prinser Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Her begynte junior på straks 8 mnd også å tulle for en ukes tid siden. Hadde flere kvelder hvor ingenting hjalp......bare hyl og skrik. Så kom vi på hvordan det var med vår mellomste.....han ville ikke sovne når det var helt mørkt i rommet.....så vi skrudde opp en vegglampe på rommet hans rett ved døra. Dette har fungert kjempefint. Lyset står på til junior har sovnet, da slukker vi det....og junior sover sin søteste søvn hele natten. Må bare få med at dere må regne med et par tre kvelder med suting selv om lyset står på, men det roer seg nok etterhvert....må bare ha litt is i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå