Gå til innhold

Livet....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nå føler jeg at begeret et fylt til randen, ja jeg føler at det virkelig renner over. Jeg vet ikke hvor jeg skal finne styrken til å fortsette.

Jeg føler meg mislykket tvers igjennom. Jeg føler at jeg ødelegger alt for alle andre.

Jeg har gått til lege, jeg har fått piller, tatt dem har jeg og... men det hjelper ikke....

Jeg har ikke kontroll lenger.

nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vondt å være deg akkurat nå... Måtte du finne styrke til å ta kontrollen igjen. Klem

Skrevet

Hei kjære Anonym

Har du noen som kan holde om deg?

Har du noen du virkelig kan snakke med?

Det finnes andre måter å få hjelp på hvis ikke lege, psykolog har hjulpit deg. Har du prøvd noe innen det alternative ? Har du prøvd healing ?

Har selv meget god erfaring med det siste. Har akkurat sett noe som heter livh. Ønsker deg det beste i livet - det er du verdt

En god klem til deg

Skrevet

Takk for trøstende ord:)

Jeg har en fantastisk samboer som støtter meg gjennom livet. Men jeg føler at jeg burde gitt noe tilbake.

Samboeren min driver med healing. Han tar vekk det værste, men det er ikke alltid han er her...

Huff livet er ikke lett....

Takk for klemmene

• 2 uker senere...
Skrevet

Så fantastiskt å ha en samboer som driver med healing ... :-)

Hva med om du selv går på et kurs- hvor du lærer mer om deg selv... ?

Slik kan du håndtere hverdagen og Livet bedre...

tenk kjære deg at vi fødes inn i denne verden- og lærer om mye ! men vi lærer ikke hvordan ta vare på vårt indre: våre følelser , tanker og heller ikke noe om hvordan beholde energien vår .... !!!

Når vi daglig tar vare på vårt indre - får vi overskudd :-)

Vi har nok energi til å håndtere nedganger i livet... :-)

Glad i deg :-)

Håper at du finner veien din - veien som fører deg tilbake til deg selv- og ditt indre- der hvor du har fred og ro- og livsglede

Har du lest på www.livh.no?

De har kurs for gravide og

En riktigt god klem til deg

• 4 uker senere...
Skrevet

Han driver bare med det i det skjulte. Han er redd for at folk skal behandle han anderledes om de fikk vite det.

Jeg har veldig lyst til å lære om healing

Takk for en kjempe flott mail 8maria!!

Den varmet veldig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...