Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Det er ikke ofte det er tullinger på disse sidene, men enkelte går inn bare for å provosere. Da er det lurest å bare overse innlegget, så forsvinner det sakte men sikkert ut av listene. Ved å kommentere, hjelper dere bare forfatteren å oppnå det vedkommende er ute etter.
Søskenhåp adopterer Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Er det lammeull du sikter til så tror jeg faktisk hun er så dum og at det ikke er for å provosere, hun har faktisk ikke mere vett stakkars.
frk bulle Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Jeg tenkte faktisk på det samme-vi har nok å tenke på om vi ikke skal bruke energi på idioter som ikke har forståelse for takt og tone.Men det er sinnsykt vanskelig når man føler at folk(som lammeull) kommer på banen med denslags utsagn som vi har sett her nå.Enig med deg,søsken til Edvart,lammeull MÅ være enkel i hodet, ingen mentalt oppegående mennesker ville gjort det.Er det mulig hun har sauehjerne..???
Eva76 Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Jeg kan ikke vite sikkert, men jeg tror ikke dette innlegget var laget for å henge ut en bruker.... eller?
frk bulle Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Kanskje ikke,men les innlegget "Jeg ønsker meg sånn en sønn!",så kanskje du forstår irritasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå