Gå til innhold

feber og tenner.. håper på rask svar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om over 40 i feber og tenner hører sammen??

har liksom ingen andre grunner til at minsten våres skulle ha feber nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har aldri hatt feber og fått tenner samtidig! Feber forbinder jeg med infeksjon.....

Skrevet

Feber gir tenner og ikke motsatt. Feber gjør at tannkjøttet blir bløtere, og tenner kan poppe opp.

Høres mer ut som om det er en infeksjon av noe slag, ja. Sist småen her var syk, så ble vi anbefalt av legevakten å gi febernedsettende når temperaturen var over 39,5. Da får de i hvertfall slappe av litt. Dersom feberen ikke går ned når man gir feks. paracet, så bør du ta kontakt med lege.

Skrevet

Hei!

Min gutt på ett år har seks tenner. Han har hatt feber opp mot 39,8 hver gang han har fått en ny tann. Jeg vet at feber har med infeksjon å gjøre, men synes likevel det er litt rart at feberen har kommet og etter en dag eller to har en ny tann kommet frem....

Skrevet

Feber har ikke bare med en infeksjon å gjøre hos små barn. Feber over 39 ville jeg gitt febernedsettende, høy feber over flere dager skal undersøkes av lege - også uten andre symptomer.

Skrevet

Her har vi hatt feber for nesten alle tenner..... Stina er sen med tenner, og gummene er harde....to dager med 39 i feber forrige uke, to tenner i dag :-)

Skrevet

Min har aldri hatt så høy feber når hun har fått tenner, uansett ville jeg fulgt nøye med og ringt levevakten i morgen om det ikke gav seg, god bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...