Litjmora Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 ..som IKKE har verken melkespreng eller lekker?! Synes alle spruter melk i hytt og pine jeg .. jaja, hva skal man ikke bekymre seg for.
2 Gullunger Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Lekker ikke noe her heller, og melkespreng har det vært særdeles lite av - kun litt om natten når han sluttet å spise så mye om natten.
Hilde_85 Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Har det ikke nå lengre. Men i begynnelsen var det mye melkespreng og noe lekasje. Men lekasjen ga seg heldigvis fort. Men hadde nok melkespreng fordi jeg hadde så mye til overs. Nå har jeg så å si aldri melkespreng lengre. Lurer nesten på om det er for lite.
NormaJean Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 haha, jeg lekker som en sil om natten, noen ganger inbiller jeg meg selv om at" nå kan jeg sikkert slutte med bh", men våkner alltid klissvåt i løpet av natten...
Mamma'n til 'Theo Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 haha sånn har jeg det også.. og det er jo så irriterende når man må opp å amme ungen og skal ta han i senga så må man hente håndkle for å ha under han:P
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Jeg hadde masse spreng i starten og lakk hele tiden nesten. Men nå er det ingen spreng og ingen lekkasjer, herlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå