De tre gull Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Mitt kjære lille gull på 11 uker har fått omgangsyke. Oppkast med masse brekninger.. Jeg har også hatt det (begynte søndag kveld) og min sønn begynte i natt.. Og nå var det lille gullet sin tur. Vi andre har hatt diare i tillegg til oppkast men hun har bare hatt oppkast så langt. Bør man kontakte lege siden hun er så liten??
2hærligegutter Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Hvis det har vart en stund nå og babyen ikke drikker ville jeg ringt for å få litt råd, og deilig å vite at man gjør ting riktig
kitty08 Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Vi har også omgangssyke her i huset. Vi har ikke kontaktet lege, men ringte legevakta for å få tips. Tror du kan se det litt an så lenge formen er noenlunde ok. Og får han i seg noe drikke? Det er viktgst. Her drikker hun litt, men har kastet opp noen ganger og hatt diare i 6 dager nå ... Er litt kvikkere idag, men gleder meg VELDIG til det går over!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå