Chaiemae Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hcg er nå på 393 (dag 21). Det er jo veldig lavt, men siden den bare var på 50 på dag 14 så kunne den vel ikke være så veldig høy heller. Håper i det lengste at dette er en veldig slow starter. Skal på UL 8. januar så nå har jeg litt over en uke å gruble på. Har ikke blødd noe som helst, har ømme brystvorter og er småkvalm. Så det er i allefall noe som skjer der inne.
Oh'rly Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer! Krysser fingrene for at gullegget sitter som støpt =) Klem
Nøtt Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Åh, gratulerer med økningen!! Blir spennende med UL ja.. Gleder meg til oppdatering!
Andalucia Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer! Skal se dette går veien denne gangen. Det er i allfall vel fortjent! Hold deg god og varm og ta godt vare på deg selv. Godt nyttår til deg og spiren! Klem
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Hvis du ser på denne nettsiden http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single ser du at den laveste registrerte Hcg fra samme dag som er registrert i vellykkede svangerskap er 17! (jeg tok verdien for 23 dager etter eggløsning siden man må legge på et par dager i forhold til innsetting). Så jeg tror det er all grunn til å tro at du har en slow starter. Håper det! Lykke til!
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Hos meg har verdien dobblet seg etter litt over 2 døgn ca, så tror nok stigningen din er innenfor normalen selv om den ikke var skyhøy. Lykke til med ul om en uke, håper du får se et bankende hjerte:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Oi hva er det jeg leser?? jeg krysser alt jeg har for deg.. Jeg håper virkelig det stiger nå og at du får det lille nurket som er så etterlengtet.. og du fortjener det sååååååå... Stor jule og nyttårsklem fra meg.. nå må jeg følge med!!!
Chaiemae Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2008 Takk skal dere ha alle sammen. Jeg er så glad hver gang kvalmen kommer og jeg kjenner at jeg fremdeles har ømme brystvorter. Så lenge jeg har det føler jeg at det er et lite håp. Det blir uansett veldig lenge å vente på UL.
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer! Det var godt å høre at den har steget og at du har symptomer! Her er det håp, ja!
Icare Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 Jeg tør å gratulere deg jeg!! Kvalme, veldig bra tegn. Ømme brystvorter, veldig bra tegn. Litt morro, jeg tok også mine ømme brystvorter som det eneste symptomet jeg turte stole på!! Lykke lykke til fremover!! Håper på et jippi fra deg etter ultralyd hvor du ser ett bankende hjerte:))
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer kjære deg ! Endelig om jeg så skal si ! Krysser fingrene !
MK73 Skrevet 30. desember 2008 #12 Skrevet 30. desember 2008 Vet du hva, jeg tror du er gravid, og at dette skal gå veien for deg! Det er jo så store variasjoner, og man kan ikke være delvis gravid :-) Gratulerer så mye!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 31. desember 2008 #13 Skrevet 31. desember 2008 Gratulerer, jeg tror du er gravid jeg :-) Lykke til på UL den 8. januar. Krysser fingre for at det er en liten spire der. Klemmer
Emma*den lykkelige venter Skrevet 31. desember 2008 #14 Skrevet 31. desember 2008 Jeg håper sammen med deg og resten av heiagjengen din. Lykke til på UL:-))
ikø29 Skrevet 31. desember 2008 #15 Skrevet 31. desember 2008 Jeg hiver meg på denne og gratulerer så mye :-)
@Desea Skrevet 31. desember 2008 #16 Skrevet 31. desember 2008 Så bra at du fikk tatt den blodprøven og at den viste en stigning :-) Dette betyr jo at du etter alle disse forsøkene endelig er gravid og ett kjempestort skritt videre på veien til å bli mamma. Når man har holdt på så lenge som vi har er det vanskelig å slippe gleden helt løs, man går med en liten frykt der hele tiden, men husk at alle har ulik grad av symptomer så ikke mist håpet om de en dag skulle endre seg eller forsvinne. Ta godt vare på deg selv nå på nyåret så skal du se at UL kommer til å gå helt fint. Stor klem fra
lindynatt Skrevet 31. desember 2008 #17 Skrevet 31. desember 2008 Som legene ofte sier, det viktigste er ikke start verdien, men at dens tiger somd en skal. Jeg krysser fingrenefor deg og ønsker deg alt godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå