Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Jeg fødte en stor gutt i går natt, 29 desember. 4,5 kg plugg. Hadde hatt sterke kynnere murringer hele menstermindagen, 28. desember. Og ved titiden kom den første sterke rien, etter det haglet det på med noen sterke saker, så jeg måtte ta en taxi til sykehuset før barnevakten kom. Kjæresten ble hjemme. Hadde 6-7 cm åpning da jeg kom frem. Var lenge på 9 cm, altfor lenge følte jeg selv, men det var p.g.a en stor sterk vannblære, så når jeg tilslutt ga klarsignal til at de skulle ta den, da gikk det litt raskere. Presset som jeg aldri har gjort før, stående og huksittende, skrikende og ulende, og der kom han. Har enda ikke skjønt at jeg er blitt mamma igjen. Vi dro hjem etter kl 10 dagen etter, og her hjemme er de to småmammaer, en på 1,5 år og en på 8,5 som er veldig rause med all mulig form for kjærtegn. Hva annet kan jeg si enn at jeg er en meget tilfreds, lykkelig, stolt mamma. Gode tanker
norddame Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Så flott, gratulere med prinsen. Du har vært skikkelig flink, Tenk nå er du mamma til 3 stk. Gleder meg til å treffe den store prinsen. Kan tenke meg at jentene koser seg med guttungen. Kos deg videre i julen og ha et godt nytt år sammen med familien din. Godklem
barbasterk Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så mye med prinsen og som 3barnsmor. Takk for flott rapport!
dinadina Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 ...."skrikende og ulende".... Herlig med ærlige og ekte beskrivelser vi som har født før kan kjenne oss igjen i! :-) Gratulerer så mye, til alle tre mammaene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå