millie+2klumper Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hva er planen deres i morgen? drar dere til familie/venner med babyen og sover der? Har dere venner på besøk? Hva med alkohol? er det lov for andre og drikke fordi om dere er edru? jeg blir stresset av hele nyttårsaften og har helst lyst at det bare skal være en vanlig dag med bare oss tre her hjemme. Men det synst jo sambo er forferdelig da.. Han er jo en baby og skjønner jo ingenting av hele greiene. Og har liksom vært nok stress i julen..
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal til ett vennepar i nærheten. Legger lillegutt i reiseseng og tar han med i bilen når vi skal hjem. Jeg kommer ikke til å drikke noe, men jeg bryr meg ikke om andre gjør det... Er uansett ikke snakk om flatfyll, kun kos. Vi er bare noen få og det blir stille og rolig.
KarinB Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 samme her. Vi drar til noen venner i nærhetyen, er en del som har barn eller er gravide. <
2hærligegutter Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Vi skla være sammen med "mammaen til lillegutt", og har gjort dette mange ganger, gjorde akkurat det samme med eldstemann. I år skal vi være hos oss, og da legger lillegutt seg i reiseseng. Til neste år skal vi til de og da ligger minsten i reiseseng og eldste i en annen seng, sofa eller madrass. Varmer opp bilen før vi reiser. Mannfolka drikker som regel alkohol, men det blir jo ikke akkurat hæla i taket når damene sitter edru, men vi pleier å ha det veldig hyggelig
LadyBlackJack Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Skal på fest til noen venner som bor rett i nærheten. Mange som har med seg barn der så blir ikke noe flat-fylla. Går opp med vognen,lar småen på 3 mnd sove i den, og triller hjem igjen på natten en gang. Har tenkt å drikke et par glass vin, og har med flasker med mme til småen.
Lille Mo Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal ril venner som også har babyer. Så spiser vi ca når ungene er i seng (eldste er 6 mnd, yngste er 3 mnd) Alle skal overnatte. Vår snuppe kommer da til å sove enten i vår dobbelseng eller i bagen til vogna. Gutta kommer sikkert til å bli litt fulle. Jeg regner med å ta et par glass vin. Har tenkt å amme som normalt, men ikke helle nedpå vin rett før amming.
FrøkenSnellen Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal også til et vennepar. Legger vesla i en reiseseng, også tar vi henne med hjem i bil siden en av oss ikke skal drikke. Blir ikke noe fyll for våres del. De vi skal på besøk til har også to små barn. Men kommer sikkert til å drikke litt til maten (ikke den som må kjøre da!!) Ble forresten veldig glad når jeg så det var flere som skulle gjøre som oss. Har hatt veldig dårlig samvittighet for at vi må vekke snuppa når vi skal hjem. Er også redd for å ødelegge de gode rutinene vi har. Men en kveld må vel gå bra...?? :-)
*LilleTroll + spira Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Planen var at noen vennepar skulle komme til oss. God mat og drikke til, men ettersom lillemor er på ENDA en ny runde med 40 i feber og oppkast har vi avlyst hele kallaset. Så nå blir det jeg, frøkna og samboeren..pluss en 5 kilos kalkun! Koselig skal vi få det, og rakettene får jeg og samboeren med oss... om vi klarer holde oss våkne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå