Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Er det noen som har erfaring i bruk av Cerazette over lengre tid? Gjerne mer enn 6 måneder. Jeg har nå brukt de i ca 9 måneder uten noen som helst bivirkninger, før nå... Har hatt litt spotting de siste dagene, og lurer på om det er noe som kommer til å vare lenge. Kommer jeg til å ha det hver dag? Får se det litt an fremover, men det er så kjedelig å alltid måtte bruke truseinnlegg. Hadde planer om å bruke de frem til sommeren, da er i hvert fall jeg klar for et barn til (førstemann har akkurat fylt ett år). Håper på mange svar!
Snupi27 Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 hei!¨ jeg har brukt cerazette i over ett år nå. jeg hadde ingen blødninger eller andre bivirkninger fra pillene. ikke har jeg fått tilbake mensen enda heller.. men jeg har småblødd 2-3 ganger etter ca 8-9 mnd. da har jeg bare behøvd truseinnlegg i noen få dager så gikk det over og og kom tilbake kanskje mnd etter eller mnd etter der igjen.. men det er kun noen få dager. 4-5 dager..
twoboys & a girl Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Har brukt de i 10 mnd å har ikke hatt noen plager eller blødninger til nå.
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Jeg brukte cerazette etter fødselen,hadde ingen bivirkninger,fikk mensen tilbake etter nesten 1 1/2 år og da blødde jeg mye i 2 mnd... gikk til lege og fikk beskjed om å kutte de ut en stund, 2-3 mnd,han mente kroppen min reagerte med sein virkninger,sluttet med de i 3 mnd,hadde da vanlig mens,har nå begynt på de igjen for å se:)
TreHjerter Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Jeg brukte Cerazette i over et år. Var superfornøyd det første året, ingen blødningerm ingen bivirkninger, endelig et prevensjonsmiddel som funket. Trodde jeg. I august begynte jeg å spotte, alt fra litt brunrosa på truseinnlegget til mer menslignende. Gikk til lege som tok celleprøver osv for sikkerhetsskyld, men mente det var pillene da det er typiske bivirkninger for Cerazette. September kom og gikk med mer eller mindre konstante småblødninger. I oktober hadde jeg mens (tror jeg), og fortsatte og spotte, så jeg ga opp og bestilte time for å sette inn hormonspiral. Men dengang ei, før jeg kom meg til legen oppdaget jeg at jeg var gravid. Så er IKKE glad i Cerazette (men har de siste ukene blitt glad for graviditeten likevel...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå