Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hei jeg har en liten på 3mnd,de siste dagene har jeg blødd bittelittegrann. Er dette mensen montro? hadde jo mye kraftigere mens før jeg ble gravid..men ammer og trodde mensen skulle holde seg borte en stund(håpte..) uansett så har jeg ikke startet med noe prevansjon ennå,er d da større sjangs å bli gravid hvis en har fått mensen tilbake igjen? Kanskje litt vanskelig å si ja..:-) jeg har ikke villet starte med cerazette,syns bivirkningene høres så kjedlige ut,noen som har erfaring med det?..men det hadde ikke gjort så mye om det ble 2 litt tette heller da:-) Tiden vil vel vise;-)
Erisa* Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Hei! Det kan hende det er en eggløsningsblødning du har? For noen blir det også litt uregelmessig helt i starten. Jeg har brukt cerazette, og hadde ingen bivirkninger av den - ikke en eneste småblødning en gang! Men noen får jo det, og det er kjedelig. Hvis du ikke planlegger å bli gravid med det første, er det et godt alternativ. Hvis du får mye bivirkninger, er det jo bare å slutte! Er noe annet med implantat og spiral som koster mye. Da er det kjedelig om man ikke tåler det så godt.. Når du får mensen, betyr det oftest at eggløsningene er i gang igjen, som igjen er forutsetningen for å bli gravid. Så det kan godt hende at du nå kan bli gravid igjen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå