Snikskytteren er storebror! Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har en loddrett piercing i underlivet. Ikke i klitoris, men rett over. Tror dere jeg må fjerne den til fødsel?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Jeg ville kanskje tatt den ut akkurat den dagen mtp revning osv... hehe, men hullene er jo der uansett... nei, vet ikke. spør jordmor eller lege=)
Snikskytteren er storebror! Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 revner man oppover da? helt opp der ?? OVER klitoris... Hjelpes..
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Hehe, man kan sikkert det, men det er vel ikke vanlig...=P Hvis det evt skulle bli keisersnitt må du ihvertfall fjerne dem pga bakterier og brannskader osv, så greit å ikke ha den i i tilfelle det blir akutt keisersnitt...
Snikskytteren er storebror! Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2008 Jeg hadde ikke den piercingen ved forige svangerskap. Men jeg hadde jo både i tunga, og 6 i hvert øre pluss nesa. Og jeg fikk akutt keisersnitt sist, og ikke noe ble nevn ang piercinger. der var det rett i nakose og frem med skalpell =P
"Liten" lykke Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Ja, du må fjerne denne. Det har i alle fall jeg fått beskjed om at jeg må.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2008 for no dritt a :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå