Lotta med novembergutt Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Gutten min på 8 uker har hatt symptomer på både KISS og kolikk, så jeg oppsøkte kiropraktor for et par uker siden. Han sa at det var symptomer på KISS, men at han ikke hadde det. Var en del feilstillinger i nakke og rygg, som igjen førte til magetrøbbel osv. Vi var til 5 behandlinger der, og har fått noen øvelser vi kan gjøre hjemme ... Men nå i det siste synes jeg symptomene på KISS har blitt tydeligere. Han har en favorittside, ligger som en banan og er generelt urolig - trykker mye og er utilpass. Bør jeg gå videre med dette, eller kan jeg stole på kiropraktoren tro? Og hva om det er KISS, og jeg ikke gjør noe med det - hva skjer da? Går det over av seg selv?
Tulla08 Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Ville tatt han med til manuell terapeaut eller en annen kiropraktor. LIgger han som en banan så er jo ikke det normalt... Vår lille jente hadde/har kiss og når de er utilpasse så har de jo mye vondt... Noen typer KISS kan vel gå over av seg selv, men ikke alle... HAr mye å si for din babys motorikk om du bare lar det være og det er KISS...
Pjuskelusk Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Jeg ville definitivt oppsøkt en manuellterapeut av flere grunner. For det første så er barnets helse for viktig å ikke ta tak i når man mistenker at noe er galt. Jeg ville brukt en manuellterapeut fordi du allerede har vært hos kiropraktor (det er en kjennsgjerning at kiropraktorer og fysioterapeuter/manuellterapeuter ikke er enig i hverandres teorier/behandlingsformer. Og så har vi vært til 7 behandlinger hos kiropraktor uten at KISS har vært nevnt av han). Dessuten er en manuellterapeut gratis hvis du oppsøker et offentlig kontor. Sjekk ut www.kiss-kidd.no for å finne behandlere av KISS i ditt nærområde. Vi har fått konstatert KISS på vår 4 mnd. gamle datter i dag. Har sittet på nettet begge to i kveld og skrevet og lest og lest og lest og lest. Er så lettet over å endelig ha funnet noen svar på alt vi har slitt med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå