Gå til innhold

Han biter (11 mnd.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Min sønn på 11 mnd. har hatt tendens til å bite lenge, men det har toppet seg i det siste. Han biter ikke for å få viljen sin (tror jeg), men hans tilnærming er ofte med biting. Det virker som det klør i munnen og som han er desperat etter noe og bite på. Han forsøker og bite oss overalt på kroppen, også i ansiktet. Vi siser klart fra, men han forsøker igjen og igjen. Er det noen andre som har det slik, eller har hatt det slik? Begynner å bli bekymra for at noe skal være galt.

Skrevet

Neida jeg trur ikke det er noe galt med gutten din:) Har hørt om mange som har hatt samme problem. Har du snakket med Hs og spurt om hun har nen råd til deg?

Vi har ikke hatt kjempe problemer med biting på jenta våres, men hun har prøvd seg. De gangen hun har bitt meg så har jeg reagert med å skrike au (ikke så volsomt at du skremmer livskiten ut av ungen da^^) og ta henne vekk fra meg. Hun får rett og slett ikke kose eller leke med mamma hvis hun biter. Ingen opmerksomhet på dårlig oppførsel og masse oppmerksomhet på god:) Det hender selvfølgelig at hun blir illsint og raser rundt når hun kke får den oppmerksomheten hun trudde hun skullle få, men det går forholdsvis fort over og når hun har roet seg så gjør vi noe koslig igjen.

Jeg veit ikke om du fikk noe ut av dette svaret jeg, ikke er jeg hundreprosent sikker på om det er helt rett det jeg gjør heller:) For jeg er førstegangsmor som deg jeg å:) Men lykke til i hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...