Gå til innhold

snakk om forvirrende sykluser da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan nesten ikke annet enn å le jeg! Hadde en SA 1. desember (4+4) og fikk mensen igjen 15.desember. Etter vanlig syklus på 34-38 dager skulle da EL komme rundt 4.januar. På impuls testa jeg på søndag. POSITIV! Siden jeg har PCO tenkte jeg det kunne være falsk positiv siden jeg har hatt omgangssyke og fargen var ganske så gul kan du si. Testet i går igjen med samme resultat! Og i dag var den negativ igjen! Det betyr at jeg har da en syklus på 27-28 dager denne pp! Forstå det den som vil... Sambo'n har da selvfølgelig fått omgangssyken også nå da, men vi rakk heldigvis en runde dagen før første positive test så vi får håpe det var nok. Har jo fått det til 4 ganger på 14 mnd... Da er det bare å starte opp med Crinone og krysse fingrene for et lite nurk i september!

Håper at det blir MANGE av oss som lykkes i 2009 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette var litt vanskelig å svare på.jeg har lest gjennom flere ganger nå og nå hforstod jeg,det er jo el test du snakker om ikke grav test som jeg trodde.hold for munnen på kjæresten din å gjør jobben.hehe.er ikke alltidvåres sykluser er til å bli klok på .trist at du SA 1des men jeg ønsker deg virkelig lykke til nå.GODT NYTT ÅR.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...