Gå til innhold

Flere som kommer på BMI treff 7 januar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, ja fint det.... puuuh.... men lurte bare jeg, kan vi ikke treffes på gamlegården spiseri sånn som vi har gjort de siste gangene, synes det er så dyrt på katti jeg, å så er det så høy musikk å ja så god mat har dem da ikke, å jeg er alltid sulten på dessert også, å da blir det jaffal dyrt på katti...

marianne kommer også... napolina assa.

Flott at dere to kommer sånn at vi vet hvem hverandre er.

Er helt enig i bytte ja. Den gulerotkaka er bare helt utrolig hehe. Da ses vi.

Gruer meg litt til UL asså.

Men hvis alt går bra så kommer jeg.

Skal vi bli enige om Gamlegården istedet da?

Anette her forresten:)

Annonse

er en gjeng som har treff på kveldene også, vi går på formiddag for det passer med jobb og en del som er sykemeldt....

ja vi tar gamlegården istedet, jeg tar avgjørelsen på at marianne vil det også, hehe.... endre den da, ja...

oki, synes nesten jeg hørtes litt egoistik ut der en vending, men nå har det seg sånn at det er ikke noe kolig eller bra på katti assa.... men jeg vil ikke være noe ulv... dra med deg trine også ja... hun å er fan av kakene på gamlegården, hehehe

Hei.

Jeg og lille mann kommer en tur på gamlegården. (uten barnevogn)

Lenge siden sist nå, så må få med meg det treffet her.

Lomme boka som bestemmer hva jeg kan gjøre om dagen og den sier fy til katti.. :(

Annonse

oi så mange vi blir.... kanskje det er greit om vi kommer litt før så er vi sikkre på plass, siden det er mitt i lunsjtid å sånn, pleier å være en del folk der, å det er jo ikke akkurat så stort...:-) er der elleve jeg... så kom da om fler kan da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...