fostermor*stolt mamma* Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 mensen kom lillejulaften og om jeg ikke er helt på trynet nå da så betyr det at jeg er i gang med nesespray 11januar og har uttakk ca rundt valentines day! Typisk bare at den 11 er på søndagen og lønn er på mandagen og jeg må da i banken før vi i det hele tatt kan begynne...... jaja:) Vi er i allefall i gang!
akicha Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Så spennende! Da er du nok hakket foran meg og kanskje enda mer også. Jeg fikk mensen nå i dag, men det er mulig jeg må vente en syklus til før vi er i gang... Hvor hører dere til? Jeg for min del må si at jeg fremdeles håper på at vi skal klare dette på egen hånd, men det ser nokså mørkt ut.. -Entusiasmen over ICSI er mildt sagt svingende. Noen ganger er jeg så positiv atte og tror dette skal gå helt fint og kanskje til og med på første forsøk (!), andre ganger er jeg helt sikker på at dette ikke vil gå og prøver å forberede meg på å takle skuffelsen over mensen etter første forsøk... Og jeg har allerede bestilt brosjyre fra verdens barn! Jeg ser at jeg er litt tullete... Men etter så lang tid med prøving, tester, prøver, "tvangssex", forventninger, håp, skuffelser, fortvilelse osv så syns jeg at jeg må få lov til å være litt tullete innimellom- og så prøver jeg å skjerpe meg når jeg kan ;-) Lykke lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå