Gå til innhold

Hva gjør dere som jobber turnus? og har barn som må passes....

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Skjønner godt hva du mener. Vi sleit med å finne plass i en god barnehage. Vil ikke at sønnen min bare skal være der til "oppbevaring". Men til slutt var vi så heldig å finne en snill dagmamma med erfaring fra bhg. Var på besøk der flere ganger og fikk en god følelse, så da bestemte vi oss for å satse på henne. Vi har dagmamma kun på dagtid, men problemstillingen blir kanskje litt den samme. Ser det er en stund siden du skrev innlegget, så vet ikke om det er aktuelt ennå, men ellers vil jeg foreslå at du prøver å finne en student mamma. Der finner du flere voksne stabile personer som er fleksible i forhold til "arb.tid". De fleste studentmammaer er jo hjemme på kveldstid, og er sikkert noen som kunne tjene litt penger på å passe et ekstra barn av og til. (satser du på en lokal student mamma er det sikkert ikke noe problem mht ferier ol.)

• 4 uker senere...

Hei :)

Hvor bor du? Jeg studerer i Trondheim, og er på jakt etter en jobb som å passe barn på kveld/ettermiddag og helger. Digger barn og har også passet en del barn før. Så føler dette er noe som er midt i blinken for meg, og lar seg kombinere med studier. Send meg en melding om du fortsatt er interessert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...