Gå til innhold

Treff i Hokksund igjen!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei, alle sammen! Godt nytt år!

Jeg kan stort sett hele tiden:) Skal ha dåp neste søndag... Sånn måtte det bli for å klare å samle begge fadderne i Norge på samme dag... Får derfor besøk av mamma for at hun skal hjelpe meg både onsdag og fredag til uken. Men jeg kan den dagen det er satt opp;) Så hvis ikke jeg er veldig forsinket med dåpsforberedelser, kommer jeg gjerne!

Tipper 6-ukers kontrollen til Fredrik er tirsdag 13, men ellers kan jeg alle dagene den uken.

Gleder meg til det ikke er så masse som skal ordnes, har ikke begynt å gå tur ennå...

Hvordan går det med magene? Har de snudd seg og har morkaker "flyttet" seg?

Jeg tror vi går for den dagen det er satt opp, da, siden jeg har litt syke unger nå i ukesstart, og lite bil før torsdag, egentlig. Jeg ser hvem som dukker opp, og i verste fall så får jeg meg lunsj aleine på fru Vest *lol*

Men det hadde vært koselig å se Anja og Fredrik, og flere, hvis dere kan *klem*

Annonse

Det er jo bare hyggelig med et treff til uka igjen, da. Jeg liker å gå på kafè og skravle, så bare sett opp neste uke også :) Kanskje storsenteret igjen??

Jeg må muligens ha med Sebastian, men det burde vel ikke by på trøbbel. Han er en fin liten fyr *lol*

Vet du, Anja, da tar vi heller treff på tirsdag på storsenteret. Det er jo bare få dager unna, alikevel. Jeg har en småpjusk Sebastian, som jeg ikke vet om skal i barnhagen i morra, så det kan være greit med en rolig dag for oss. Jeg melder avbud for i morra, og sier at jeg gleder meg til tirsdagen :)

Kl. 12?

Opus?

Hei Eiker/ Drammen-gravide!

Har ikke fått vært med på BIM-treff tidligere selv om jeg har vært 50% sykemeldt noen uker, men tirsdag passer det endelig, så jeg håper det er greit at jeg slenger meg med..:-)

Venter nr.2 i midten av mars og ingen av de jeg gikk hjemme med sist er gravide igjen, så det blir koselig å treffe noen nye!!

Er forresten 78-modell og bor i Mjøndalen!

Vi sees på tirsdag..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...