Gå til innhold

glade jul......nå har datteren min.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...på 15 mnd vært oppe lenger enn hun pleier flere kvelder på rad pga jul og besøk og det begynner å merkes. I går var vi på besøk igjen og hun var oppe 1 time lenger enn vanlig. Natten har vært en av de mest urolige på lenge og hun var våken tidligere enn noen sinne i dag morges. Formiddagsluren var akkurat halvparten så lang som den pleier og hun holder på å få en hjørnetann som sikkert plager henne for hun er GRINETE....

Dagen i dag har vært nokså slitsom, hun har vært ekstremt sutrete og blitt sint for alt og ingenting. Stakkars liten var nok trøtt ja...Når hun er så trøtt og sliten så snubler og faller hun dobbelt så mye som hun pleier, og da sutrer og klenger hun ENDA mer....

Som en ekstra prikk over i*en så BÆSJET hun i badevannet sitt rett før hun var ferdig å bade og ble ikke blid da mamma måtte dusje og vaske henne på nytt. Veldig lite enig i at det var på tide å legge seg i 19 tida og ropte og kastet smokker og bamser i 3 kvarter før det endelig ble stille.

Gleder meg til julen er slutt og hverdagens behagelige rytme kommer igang igjen (og hjørnetanna er på plass). Håper jeg får tilbake min søte, blide lille kosejente da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner det såååå godt.

Her har vi vært litt "sære" (hvertfall i følge enkelte i familien....) men vi har reist hjem fra juleselskaper slik at hun får lagt seg til riktig tid.

Vi har også komme litt sent til julesammenkomst fordi hun skulle sove formiddagsluren sin....

Sånn er det bare, jenta mi er vikigere enn alle familieselskapene.... de blir det flere av!

:-)

Skrevet

Vi har tatt med reisesenga(og dyna og tigergutt) og lagt han til vanlig tid, dvs ca kl.19. Det har gått veldig bra, han har sovnet fint og har vært så snill når vi har reist hjem. Har sovnet fint igjen når vi har kommet hjem.

Skrevet

Vi har tydeligvis verdens "enkleste" lille gutt. Prøvde å legge ham til vanlig tid kl. 7 på julaften, men nektet å sove. Så han satt oppe og lekte med alle de nye lekene siden til kl. 12 (?) Fortsatt like blid!. La seg til å sove som en liten engel da vi kom hjem og sov rolig til 10 dagen etterpå.

Ellers har han lagt seg litt senere enn vanlig de siste dagene og stått opp til behagelige 9 hver morgen. I går testet vi ut å legge ham kl. 7 igjen og tro det eller ei, men han våkner igjen 7 som han egentlig pleier.. Mirakelgutten.. ;) Tror ikke vi får noe å bekymre oss over til barnehagestart igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...