desembertvillinger Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Da har jeg endelig født mine to nydelige tvilling gutter,Sander og Lukas. De kom til verden på Ahus 15.desember. De ble født med planlagt keisersnitt 15 dager før termin da de begge lå i sete. De veide 2.980 gram/49 cm og 2.630 gram/48 cm. Fødselen gikk kjempe fint, det var en fin opplevelse. Nå har vi vært hjemme i en uke, og det går kjempe fint, de er så søte og snille. Vi storkoser oss som foreldre, vi er kjempe lykkelige og super stolte. Ønsker dere alle et riktig godt nyttår:-) Beate:-)
Anita*født* Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 gratulerer så mye,dere er super stolte tenker jeg'=))
corleone Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer så mye med guttene! Fine mål
barbasterk Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så masse med Sander og Lukas. Kos dere videre .
dinadina Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Så herlig! Gratulerer, og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en slik inspirerende melding til oss andre som er her inne! :-)
desembertvillinger Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2009 Tusen takk for hyggelige hilsener:-) Ønsker dere masse lykke til videre:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå